Sunday, September 30, 2012

#np - The Way It Was (The Killers)

Kau tahu, betapa aku rasa bersalah.

Entah, dalam setiap patah yang dia cakap, aku rasa bersalah.

Aku rasa seolah-olah aku ni tak mampu jaga dia. Tapi, aku tetap nak.

Aku rasa seolah-olah aku ni tak mampu buat dia rasa sempurna. Tapi, aku tetap nak.

Aku selalu ingin dia rasa dikasihi, sentiasa ingin dia rasa disayangi, sentiasa ingin dia rasa sempurna.

Sebab memang dia layak dikasihi, layak disayangi, layak untuk rasa sempurna.

Aku sayang dia, sampai aku sanggup jalan jauh-jauh untuk dia, padahal aku ni jenis tak suka jalan.

Selagi boleh tak jalan, aku tak jalan. Kecuali untuk dia. Nampak?

Sampaikan tadi bertelefon, aku hampir menitis air mata, sebab rasa bersalah sangat :'(

Oh, tajuk lagu ni The Way It Was tidaklah banyak kena mengena dengan situasi aku. Tapi, aku suka lagu ni.

Aku akhiri entri ini dengan harapan:

Aku harap aku boleh buat dia rasa dikasihi, buat dia rasa disayangi, buat dia rasa sempurna, selayaknya.

Aku akan berusaha!

No comments:

Post a Comment