Saturday, January 7, 2012

Saat-saat beginilah...

...lagu "Ombak Rindu" seolah-olah bermain dalam kepala, walaupun aku tidak tahu langsung liriknya.

Kerana yang bermain dalam kepala ini pengertian sebenar lagu tersebut. Ah, mungkin orang lain tidak faham kompleksiti minda ini.

Dan saat-saat beginilah aku mengharap aku sudah mampu bermain gitar, menyampaikan rasa hati melalui angin.

Aku tahu, siapalah aku untuk menyampaikan rasa hati dengan begitu dramatis.

Bukannya aku A.Aziz yang mempunyai 'manly cry', sebab itu aku cuma buat apa yang aku ada: 'manly supplication to Him'.

Aku tahu, dengan semua kelemahan yang terbeban atas bahu aku sebagai seorang hamba, Allah akan tetap menjaga aku jika aku memberi diri ini kepada-Nya.

Maka, betulkan niat dalam semua pekerjaan wahai Muhammad Alimuddin. Kau patut tahu itu.

No comments:

Post a Comment