Friday, July 1, 2011

Fokus: Dia, Jutawan, Sastera

Saya selalu kaitkan diri dengan watak-watak daripada siri drama How I Met Your Mother. Kali ini saya akan kaitkan diri saya dengan Ted Mosby -- Mr. Corrector.

Dalam satu episod, beliau menyatakan beliau mempunyai 3 impian: The Wife, The House, The Kids. Dalam usaha mencapai ketiga-tiga usaha tersebut, beliau selalu sahaja malang dalam pencarian The Wife dan seterusnya The Kids. Maka, dia cuba mencapai The House terlebih dahulu.

Saya juga ada 3 impian ataupun fokus: Dia, jutawan, dan sastera.

Sementara ini saya sedang fokus dengan dia, ya, dia yang teramat saya cintai. SYNXRH.

Apabila saya fokus kepada dia, secara tidak langsung fokus tersebut mendekatkan saya kepada 2 lagi impian yang lain. Betu kata orang, apabila kita mencintai seseorang, dan dia adalah orang yang sesuai, semuanya menjadi mudah.

SYNXRH. Be mine? Forever. :)

No comments:

Post a Comment